Har jag tråkigt så har jag!

Åååh meh nu är det riktigt kallt på dagarna! I morse var det -16 grader när jag klev upp! Nåt jag skulle behöva skaffa vore nog ordentliga skidbrallor (helst som matchar min jacka) och ett par rejäla vinterkängor.. Jag ska ta tag i det... Till nästa vinter kanske! För i hemlighet så förnekar jag att det är kallt och önskar mig sommar nu på en gång! Tyvärr lär det nog inte hända!

För övrigt har jag spenderat dagen mest inne framför tv´n! Fast ikväll tyckte jag att jag hade tråkigt, så jag började gå igenom och rensa och städa min byrå med rita/måla/pyssel grejjer (alltså alla tänkbara grejjer inom pyssel)! Det blev så bra ordning! Nu är jag sugen på att rensa och städa varenda skåp och låda i helgen, och så är jag sugen på att baka bullar.. Och tvätta ska jag göra.. Det ska nog gå att klämma in allt på nåt sätt!

Och nu ska jag klämma in mig mellan madrassen och täcket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback