Tröttaste jag!

Hur går det att bli så seg bara av att shoppa? Fast ändå är jag inte sov-trött.. Jag har datorn, choklad och katterna i sängen.. Vet inte vad jag ska hitta på, det är lite för segt i huvudet för att se på film tror jag.. Det får bli lite musik innan jag däckar för natten då!

I morgon ska jag göra mina uppgifter som jag har! Det är väl egentligen inte brådska med dom, men det kan ju vara skönt att ha dom färdiga! För i veckan lär jag inte orka eller ha tid, jag har praktik och så står ett styrelsemöte på schemat! Och lör-sön drar jag till sthlm igen, då tänker jag definitivt inte skriva på några uppgifter utan bara ha kul! (Uppgifterna är iofs inte tråkiga, men det är inte samma kul!) Ååheeh vad jag längtar till nästa helg!

Kommentarer
Postat av: Älin

Har du vunnit på lotto? :-o


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback