Så seg!

Natten var lång och jag kom inte riktigt till ro! Choklad på kvällen är kanske inte en bra idé, det kan göra att man får halsbränna och inte kan sova! Jo men det är sant, jag talar från egen erfarenhet!

Den otroligt vackra söndagen har jag i alla fall mest spenderat med att kolla skidor på tv.. Och så har jag fixat rent åt katterna och dammsugit och allt det där som jag brukar! Jag inser att det kanske snart låter som att jag inte gör annat än att städa, men det gör jag ju egentligen! Bara det att jag älskar att ha det rent och fräsht hemma! Jag är smått förundrad själv över hur jag har växt ifrån stök och oreda till pedant på så kort tid! Minns ni att jag brukade kunna ha kläder och skit ligga skräpandes överallt! Fy fan vad äckligt!
Nu är det i alla fall riktigt fräsht och väldoftande och jag kan ha en slapp söndagskväll utan att känna att jag borde!

Och nu håller vi alla tummarna för att veckan går fort så det blir Lördag snart va!? Men det är klart, tiden går fort när man har roligt sägs det ju, och jag har sällan tråkigt!

Kommentarer
Postat av: Maria Bredin

partyyyyyyy


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback