Så himla kaaaallt!

Det är så kallt hela tiden och det känns som att det liksom kryper in! Idag har jag frysit mest hela dagen!
Jag tog mig ändå en promenad till systembolaget, till mammas jobb och till ica!

På systembolaget handlade jag (förhoppningsvis gott) alkoholfritt vin, och på ica handlade jag en present till tjejkvällen som vi ska ha med dom bästa imorrn! (Till dom bästa räknas Älin, Jenny, Petra och Sara!) När jag kom hem frös jag extra mycket, så jag var tvungen att ligga under täcket i soffan en stund (höhö)!

Ikväll blir det lugnt, jag kanske borde ta mig ett bad och värma mig!

Kommentarer
Postat av: Älin

Ja jag tycker om min soffa, men när jag satt i en ny soffa upptäckte jag hur nersutten våran är. Men materiella ting är ju inte värst viktigt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback