Så härligt!

Vilken nyhet att mötas av igår morse att det kom en prinsessa till världen! Ganska kul tycker jag! Tror ni det slogs nåt slags rekord i prinsesstårta-ätande igår!?
Eftersom jag var i Stockholm hörde jag (hann inte ända fram för att se) saluten för bäbisen!

Det var underbart gå-på-stan-väder i går, jag köpte mig några toppar, så köpte jag presenter! Byxor skulle jag kika på också, men just dom jag ville ha fanns inte i min storlek! Jag får leta nån annan stans!
Efter att ha gått på stan i några timmar möttes vi som gått politiker-skolan vid riksdagen! Där mötte Roger Tiefensee upp oss och tog oss runt i riksdagen och berättade om hur dom jobbar där! Sen gick vi till kammaren och lyssnade på utfrågning, och efter det avslutade vi med kaffe! I korridoren stötte vi på Federley, jag typ dog! Haha!

För övrigt älskar jag att våren verkar vara på gång! Hoppas det håller i sig!

För övrigt igen! Så skulle jag vilja orka göra ny blogg-design... Men åååeh nåt tar emot.. Jag har varit sugen på att göra ny länge, men ändå kommer jag inte till skott.. Får se om jag kan åstadkomma något den närmaste tiden! Kanske i helgen! I helgen ska jag i alla fall städa (ovanligt va!?) och så ska jag göra skrivuppgift till skrivarkursen jag går, och så ska jag göra uppgift till på spåret (den andra kursen jag går)!

Hej hå, många bollar i luften!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback