Klara, färdiga, tjinga!

Här kommer lite bilder på kläder från min garderobsrensning! Tjinga om ni vill ha nåt, resten åker till second hand! Kläderna är använda en eller ingen gång! Så tjinga på!


Tunika Kappahl storlek 32/34


Jeans/leggings från Vila storlek XS


Lång tunika med vidd, Lager157 storlek S


Ganska långt linne med vidd Divided/H&M storlek 36


Tunika Vero Moda storlek S (väldigt tight i ärmarna tycker jag)


Oversize skjorta Gina Tricot storlek 38


Långtopp från Hey storlek S


Halsduk som jag inte har nån aning om vart jag köpt

Jag har en lång vit stickad tröja (ganska tunn med lite flätmönster) från rut mfl också om nån är sugen på en sån, men den hamnade inte med på bild för jag tänkte låta den bo kvar i garderoben tills jag nyss insåg att den också är använd bara en gång!
Jag är bra på att köpa saker som är jättefina men som bara blir använda ingen eller en gång innan dom åker in i garderoben..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback