Hej och hå!

Det har varit lite dålig aktivitet här i bloggen i några dagar! Jag har mest gjort annat och inte hunnit och orkat blogga, så här kommer lite update!

Tjejkvällen i lördags var fantastisk! Det kan inte bli annat med världens bästa tjejor! Vi pratade om allt och inget, hade presentlek och gullade med Charlie! Jag hade inbakad fläta i håret och
Älin tipsade om bra flätor som går att lära sig på youtube! Jag fastnade direkt och övar och övar (flätor är ett så lätt sätt att pigga upp frisyren)!
I söndags var jag mätt och trött! Men jag var ute i det helt fantastiska vädret och åkte pulka i alla fall!

I måndags var ingen bra dag, det var 10 min (!?) praktik och sen köa på vårdcentralen (där jag tillslut gav upp och gick hem så jag ska dit i morgon)! Sen vilade jag mest och på kvällen var jag på möte!
Igår var jag på praktiken en timme på eftermiddagen innan jag ordnade med inskickning av papper och sånt som behövs!
Och idag har jag börjat en ny kurs! Det är som en fortsättning/fördjupning på våga välja väg som jag gått tidigare! Det ska bli en kul vår!

Min frisyr idag blev luggfläta med 2 passéer, den gör man såhär!

För övrigt så har jag lite planer framåt också! I morgon blir det vårdcentralen, på Fredag blir det en stunds praktik, på Lördag ska jag hjälpa Älin med möblering/dukning/barnpassning inför Charlies dop, på Söndag ska jag på Charlies dop, nästa veckas schema har jag inte lagt helt än, men på Tordag ska jag i alla fall på studiebesök och utfrågning på riksdagen!

Bilder från tjejkvällen la jag ut på fejjan, men jag bjuder på en på mig själv och min vinst i presentleken (leksaken vann jag, inte Charlie)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback