Fan i helvette, nu igen!

I morgon ska jag ringa bovärden, igen! För det är ju inget fel i min lägenhet, men när jag städade bland kläderna i klädkammaren fick jag se mystiska fläckar på en vägg och på golvet... Fukt!? Jag undrar hur många gånger jag behöver ringa innan det händer nåt? Lägenheten är dessutom i desperat behov av renovering, vilket jag har fått höra att jag ska få, men det är ett och ett halvt år sen dom sa det nu.. Det går inte fort där jag bor med andra ord! Tur att jag inte har massa kläder i klädkammaren utan har mer i garderoben, men just nu önskar jag att jag inte hade nåt alls i klädkammaren, iih!

För övrigt undrar jag lite över hur mycket kläder jag lyckas klämma in i min garderob! Massor tydligen! Jag tycker den ser så liten ut, men när jag tömmer hela så är det enormt mycket kläder som kommer ur den! Eftersom Älin skrivit att hon vill ha min silvriga tröja så har jag stoppat undan den till henne! Och mer kläder ska jag nog göra mig av med, några andra får nog kika lite på dom, och det som andra inte vill ha lär hamna hos second hand!

Nu ska jag fortsätta med kläder och tvätt!


Kommentarer
Postat av: ÄLIN

Bara om du inte ska ha den själv alltså!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback