Oordning!

Jag märkte att bilderna i föregående inlägg hamnade lite huller om buller när jag publicerade, men det spelar ju liksom ingen roll!

Om det inte syntes på bilderna så hade jag i alla fall en fantastisk jul! Nära och kära, god mat, vin, godis, mys och massa bus, och besök av tomten, två gånger! V är dock skitsmart och genomskådade tomte-Sandra på söndagen innan hon knappt hunnit in i hallen!

Skulle kunna skriva massor, men det är svårt att sålla vad som är viktigare/roligare för allt var bra!

Fast Vincent är ju såklart alltid bäst! Hans sätt, hans uttryck, hans allt är bara fantastiskt! Han säger så mycket roliga saker, det bubblar av skratt i mig när jag tänker på det! Fina hjärtat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback