Nähäpp!

Nu har jag skissat varje kväll i tre hela dagar! Men idag gick det icke! På nåt sätt blev det "åh jag vill det jag vill det jag vill det" PRESTATION AAAARGH och det låste sig! 5 papper blev knöliga bollar innan jag gav upp för idag.
 
I morse vaknade jag med riktigt ont i halsen, och nästäppa! Och det har jag sen haft hela dagen... Men jag har bara nästäppa i vänsterborren, knäppt!
 
Hemma bedriver jag storstädning! Nu åker det ut mycket skit! Jag har dessutom en såndär stor blå ikea-kasse full med kläder och lite skor och väskor som jag borde lägga ut annonser på... Eeeh... Nån dag!
 
Och den här veckan är saktaste nånsin, bara för att jag vill till min systeryster och Vincent-älsklingen NUNUNU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback