Nä-hä!

Det blev inget bakat i helgen! Jag gjorde en massa andra saker i stället!
I Lördags åkte jag tillTuna park med P och handlade julklappar, sen hälleforsnäs för en tur på lager157 och julmarknad, och sist mellösa på julmarknad! Större delen av klapparna är klara nu, det är lite smått kvar, men det har jag tänkt fixa den 23e när vi kommer till Sthlm!
I lörsags kväll kollade jag på så mycket bättre, såklart! Majas dag! Och jag gillar ju the sounds grymt mycket, så det var kul att höra alla tolkningar! Fast orginalen är ändå bäst! Jag såg the sounds live 2006, det skulle jag gärna göra igen inom snar framtid!
 
Igår låg jag inte på latsidan heller! Jag hjälpte moster Birgit att handla, och kollade julmarknaden i violengången! Så blev det fika, och så hade jag tvättstugan! Jag blekte håret lite till också!
 
Så när ska jag baka då..?

Kommentarer
Postat av: marycaroline.blogg.se

Var det 2006 de var i Flen? Minns inte vilket år det var och funderade på det i lördags :)

Svar: Aa det var det :)
Sofiia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback