Så började jakten!

Redan förra veckan började jag fundera på vart jag skulle gå och leta ny praktik den här veckan! Tankarna gick till ställena jag tänkte kolla runt på samtidigt som jag fixade praktiken på glassbaren! Jag lämnade meddelande till min arbetsförmedlare i fredags att han var tvungen att ringa mig fort!
I går förmiddag ringde Älin och sa att dom behöver praktikanter på netto! Så jag gick till arbetsförmedlingen och sökte den jag har, som inte jobbade igår heller, men jag gick ändå till netto och presenterade mig!
Idag fick jag efter mycket om och men tag på min arbetsförmedlare och vi hörde av oss till netto som gärna tar emot mig som praktikant, så jag fick gå dit med papper att skriva på, och på måndag börjar jag!
 
Bra jobbat av mig som tog tag i att komma igång på en gång! *Klapp på axeln*
Och världens största tack och blötaste PUSS till bästa Älin som pushade på och hjälpte mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback