I brist på annat...

Tattarraaaaa, en lista! Som jag hittade hos Carro!
 

Vad gjorde du kl 08 i morse? - Jag var halvt i koma efter att ha blivit väckt av mina monsterkatter titt som tätt i natt!

Vad gjorde du för 15 min sedan? - Var hos mamma!

Vad har du druckit idag? - Kaffe, mjölk, vatten, en latte, och mer blåbär hallon

Vad var det senaste du åt? - Choklad

Vad var det senaste du köpte? - Mjölk, legymsallad & mackor

Vad är det för färg på din ytterdörr? - Röd

Vad är det för väder hos dig nu? - Regn

Godaste glassmaken? - Marc de champagnetryffel

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Attraktion kanske, men djupare kärlekskänslor tror jag inte att man kan uppleva utan att känna personen

Sover du tungt? - Ibland

Drömmer du mardrömmar? - Inte ofta, minns inte så ofta mina drömmar

Trivs du med ditt jobb/plugg? - Glasscaféet är fantastiskt kul och jag trivs jättebra!

Favoritklädsel? - Det beror helt på humör och tillfälle

Vad ser du om du tittar till höger? - En garderobsdörr, en vägg, en byrå och en lampa

Vad gör dig glad? - Massor! Vincent, familjen, alla vänner, solen, musik, osvosvosvosvosvosv!

Vad ska du göra härnäst? - Duscha!

Höger eller vänsterhänt? - Vänsterhänt!

Humör just nu? - Glad

Favoritgodis? - Choklad

Kläder just nu? - Enormt för stora mysbyxor och en tröja!

Hur många kuddar sover du med? - Två sover jag på, men har fyra i sängen

Spelar du något instrument? - Nä

Morgon eller nattmänniska? - Natt

Vad är viktigast för dig? - Att må bra och ta hand om mig själv

Är du kittlig? - Ibland bara

Stjärntecken? - Lejon

Äckligaste insekten? - ALLA insekter är äckliga, men värstaste värsta är spindlar! Hua vad jag hatar dom!!!

Stökigt eller välstädat? - Välstädat

Vad längtar du mest efter just nu? - Nifters 16/8 med lilla P!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback