Äventyrshelgen!

I fredags kom systeryster och Vincent hit! SÅ härligt att ha dom här, och V skulle så klart genast umgås med favorit-fia! På kvällen packade vi in oss i Petras opel och åkte till nyköping för att dansa lite till Barbados! V skulle mest sitta på min arm, och när han inte gjorde det skulle han gå till Barbados buss! Vincent och fordon alltså! "Den är smutsig, måste tvätta den!" "Man kan gå in i den!" Och han får ju alltid som han vill, så i pausen fick han gå in och titta i bussen (och jag också eftersom han inte går långt utan mig, haha)! Mycket mycket rolig kväll hade vi!
 
 
I går vaknade jag runt 09 av att systeryster satt på kaffe! V sov ända till ca 09.30, och efter det fick jag njuta av morgonmys, UNDERBART! När jag skulle äta yogurt och müsli blev jag av med både min tallrik och sked, han skulle ha mer dessutom! "Strössel också, det är gott" tyckte han om müslin!
Jonas som just har tagit mc-kort ville testa att köra en längre tur på nya motorcykeln och kom förbi och visade upp den och tog en kopp kaffe! 13.34 åkte älsklingarna hem igen, och jag saknade dom direkt! 
 
Efter det tog mamma och jag en liten promenix till netto, och när vi kom hem vilade jag en stund på soffan! När jag hade gjort det hörde jag av mig till Petra då jag var lite tveksam till när jag skulle mata hennes beeebisar, då visade det sig att hon skulle åka till Eskilstuna och Å festen för att kolla läget och se Takida! Då ville jag såklart haka på! Riktigt riktigt kul hade vi! Vi kom hem runt 02.45 så idag är jag lite seeg! Men tvätta ska jag!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback