Leta leta!

Jag vill ha en sängstomme! En alldeles speciell har jag letat efter länge, och jag kan inte köpa den ny för just måttet som jag vill ha har utgått ur sortimentet! Jag kikar på blocket till och från för att se om den dyker upp, och nu finns det två stycken ute!!! Den ena mailade jag på i måndags men har inte fått svar, och den andra mailade jag på idag och nu håller jag alla två tummar för att den ska finnas! Den jag mailade på idag har dessutom ett himla bra pris! Om den finns ska det bara ordnas med sjuts för att hämta den! Körkort och bil hade inte varit dumt ibland, men det ska jag ordna i framtiden!

Förutom att spana efter saker jag vill köpa så säljer jag saker också! Jag ska sälja mitt wii, och idag la jag ut inte mindre än 28 plagg från garderobsrensning på facebook! Tänk vad det ligger och skräpar saker i garderoben som inte ens används! Dessutom fina grejjer och mycket grejjer som jag inte ens har använt! Galet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback