Idag har jag haft en himla himla bra dag! ...

2012-04-22_20_33 (MMS)

Idag har jag haft en himla himla bra dag! Först har jag fikat med Fredrik, Jack och Åse, supertrevligt var det! Samtidigt startade jag ett par maskiner tvätt, och runt 14 hämtade bästa pappsen upp mig för att åka till västerås och hämta sängram! Vi hade jättekul och pratade om allt och inget, lyssnade på musik och åt på max, kvalitétstid! <3 När jag kom hem gick jag till bästa mamma och lagade och åt mat, efter det satte jag ihop nya sängramen och ställde på plats, det blev så bra (se bilden)! Sen kom en köpare och hämtade min gamla sängram! Efter det har jag hunnit med att hämta tvätten och sen tagit en liten svängom med dammsugaren! Som sagt, himla bra dag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback