Fredagsmyyyys!

Vi hade verkligen trevligt hos Älin igår! Som vanligt pratade och skämtade vi om allt möjligt! Vi pratade om varningslarmet som finns överallt och som dom testar första måndagen varje månad kl 15, vi kom in på det för att Petra aldrig hört det.. Och sjukaste grejen är att jag vaknade av det runt kl 06 i morse! Men det verkar inte varit nåt allvarligt, för jag hörde aldrig slutsignalen och det står inget om det nånstans.. Kanske nåt tekniskt fel..

Jag lånade 2 böcker av Älin! Efter att jag mmsat bilden på mina strumpor tänkte jag att jag skulle börja läsa i Varför gråter inte Emma?, jag skulle bara läsa några rader.. Men jag kunde inte släppa boken! Fy så hemskt! Boken handlar om barnmorden i Arboga.. Jag kan inte ens föreställa mig hur hemskt det måste vara, läste och läste ständigt med en klump i magen!

Min lördag ska jag spendera med att pyssla hemma!

Kommentarer
Postat av: MaryCaroline

Jag hörde aldrig heller slutsignalen. Hörde "bara" fyra långa tjut. Hittar inte heller någonting om det någonstans. En på FB trodde det var pga sprängning vid järnvägen, men man larmar ju inte med varningslarmet för det och väcker och oroar hela stan :)

Postat av: Helena-Mamma till Vincent

1. Larmen testas bara var 3e månad nu, har varit så ett tag.



2. Jag har också boken, väldigt gripande. Men inte alls så detaljerad i själva morden som folk sagt. Den är bara väldigt gripande och bra!

2012-04-21 @ 14:38:44
URL: http://helenan87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback