Den snabba Lördagen!

Guu vad fort den här dagen har gått, undrar om det är för att jag tog sovmorgon??
Jag har i alla fall hunnit med att gå till affären med Fredrik och Jack! Vi fick för oss att ta en längre promenad när vi ändå var ute, och gick ner mot hammarvallen! Där var det mässa, och utanför stog inte mindre än tre brandbilar! Gissa om det var spännande och roligt att få titta på!?
Efter det har jag ramat in lite foton och ätit mat! Nu ska jag ta en kopp kaffe och sen skruva isär min sängram (som jag har tänkt att sälja)! Resårbotten får stå på golvet i natt, för i morgon ska jag åka med min pappsen och hämta en ny sängram! Sen ska jag ta en dans med dammsugaren och moppen innan jag slänger mig i en dusch och sen sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback