Sommarlängtan!

Hur kunde sommaren försvinna så fort? Eller är det bara jag som tycker att den här sommaren bara flög förbi!? Jag har bara badat 2-3 gånger, knappt solat mer än så heller, jag har inte haft picninc/druckit öl i kvällsolen, inte lekt lekar, spelat kubb/brännboll/fotboll, inte grillat.. Vad hände?
Jag hoppas att hösten och vintern går fort (tyvärr brukar jag allra oftast ha svårt att se ljuset i allt vintermörker).. Jag vill ha vår och sommar, bara ben, tunna kläder, öppna skor, och sol sol sool!

Innan dess vill jag ha ett jobb och mer pengar! Jag vill må bättre, ta mig längre framåt, klara mer.. Jag SKA göra det, för det finns inga andra alternativ i min värld.

Jag vill dessutom också att mitt söt och godissug ska försvinna, om jag håller på att trycka i mig massa socker hela tiden lär jag bli en tjockis, och det kommer inte hända! Just nu känner jag mig sötsugen (till och med hungrig) hela tiden, det är ju inte klokt!

Nu tänker jag fixa lite kaffe, och sen busa med mina mongon!

Kommentarer
Postat av: ÄLIN

Jag KAN inte ligga stil och vila det är sjukt tråkigt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback