Herre min get så trött!

I morse 04.45 blev jag upphämtad av pappsen och vi brummade lastbil till Sthlm för att hälpa syster-familjen att flytta! Eller jag var egentligen mest Vincent-vakt/lektant! Dagen var utmattande men så underbart trevlig ändå! Alla små stunder med syster och grisen är värda allt! Och grisen växer, utveckas och lär sig nya saker för varje gång jag träffar honom!
Idag tog jag också hem mina två bäbisar, Sture och Rufus (som jag undrar om jag borde döpa om..?)! Dom anpassar sig fint till sitt nya hem, båda verkar trivas väldigt bra i min säng där dom ligger och gosar med mig, kikar på vad jag gör vid datorn och busar med varandra!

Nu är jag himla trött, det ska bli skönt att sova om en stund! I morgon ska jag tvätta.. Klockan 07!!! Så jag får ingen sovmorgon i morgon heller alltså! Men det är skönt att få tvättat!





Bäbisarna! Sture är grå och Rufus svart! Dom här bilderna är från för drygt en månad sen! Dom är hälften cornish rex och hälften huskatt, tussiga så!


Kommentarer
Postat av: ÄLIN

Shit vilken lång kommentar, jag har redan glömt bort alla frågor... Jag mår helt ok iaf! Foglossningen blev mycket bättre när bäbisen fixerade sig för några veckor sen, men nu är det väl mest allmän utmattning i rygg och ben. Hur har du det?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback