Tillbaka hemma igen!

Rikare på lite erfarenheter, rikare på skratt, rikare på kärlek!
(Och dessutom en förkylning rikare också!)

Jag kom hem igår kväll!
Idag har jag storhandlat med mamma och Cina, och hälsat på Cinas mamma! Men i morgon, imorgon hoppas jag att jag kan sova länge och ta det lugnt, och att katterna inte börjar härja kl 07! Jag tror att dom var glada att komma hem också, dom var så lugna och mysiga i natt. Idag har dom fått en liten bädd, jag hoppas lite på att jag kan få dom att sova i den på nätterna..

Nåt som jag viljat göra nu när jag varit borta är att träna, riktigt ordentligt! Men eftersom jag nu är sjuk får jag snällt vänta med det.. I stället har jag ätit lite godisbitar och sitter framför tv´n! Och tv blir det en stund till, ska ge nya säsongen av "så mycket bättre" en chans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback