Okreativ!

Idag har det mest regnregnregnat!
Nu är det blött, grått och solen tittar nästan fram lite, men bara nästan... Höst!

Jag slösurfar runt bland bloggar (gärna illustrationsbloggar) och önskar nog att jag vore mer kreativ. Men jag är oinspirerad och allt jag tar i blir skit, så allt kreativt är undanstoppat i en låda och får nog så förbli!

Jag har blivit bra på att kommentera andras bloggar, men jag är ganska dålig på att uppdatera min! Det kan nog också ha med att göra att jag är oinspirerad och okreativ!

Och tankesättet jag är kanske inte gör det bättre heller!

Men jag är i alla fall sjukt bra på wordfeud och betapet!

Kommentarer
Postat av: Helena-Mamma till Vincent

Haha du åkte ju på stor stryk av mig senast ;) jag är tvärtom, bloggar mer nu, men glömmer kommentera andras inlägg :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback