Den hemska mensvärksdagen!

Men det är också en bra dag! För idag har jag och tjejorna (Jenny och Petra, och Nellie) varit hos bästa Älin på förmiddagen och busat med Ebba, frukost-fikat och petat på bäbisen Charlie! Sjuukt söt och mjuk och liiiten!


 


Bilder från dagen: Nellie, Ebba och Charlie.


Nu har jag tvättstugan! Sjukt ospännande kanske, men det är skönt när det är färdigt sen! Senare blir det nog en kort promenad (för att försöka bota mensvärken), och efter det kanske jag gör ett nytt försök att vara kreativ! Satte mig ner med kol-pennor och skissblock igår.. Som den perfektionist jag är när det kommer till ritande och målande så är jag inte helt nöjd, men övning ger träning.
Har jag hört i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback