Tandlossning!

Idag har en av mina älsklingar (har inte lyckats se vilken av dom) tappat en tand!
Jag smsade min mor
"Iiiiiiiiiuuuuuuh, en av katterna har tappat en tand !!!!"
"Hur ser du det?"
"Det låg en blodig tand i sängen!"

Alltså av alla ställen som finns, måste den verkligen tappa tanden mitt i min sköna säng?! Onödigt! Eftersom jag inte vet vem som tappat den ska båda få extra mycket kärlek ikväll (trots att dom vält omkull min stora spegel så träställningen/ramen till den gått sönder ! ! !) det är ju läskigt att tappa tänder!

Och idag har jag fått brev från tandläkaren, som tycker att dom vill ha besök av mig. (Can you blame them!? Vem vill inte ha besök av mig!?) Tandläkaren är dock inte ett av mina favvis-ställen att besöka! Men det är väl bara att bita i det sura och gå dit.. När jag varit där lär det dröja länge igen, jag har (och har alltid haft) oförskämt friska tänder!

Och eftersom katterna nu vält omkull min stora spegel så kan jag lägga till en önskan till Tomten! En stor väggspegel! Vit såklart! Nåt sånthär tänker jag mig (fast jag ska ha den på andra ledden):


Kommentarer
Postat av: MaryCaroline

Usch att hitta en tand så där! :P Men den där spegeln var ju i alla fall fin :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback