Julmarknadshelg!

Igår när Helena, Grisen och jobbarkompisarna kom så gick vi direkt till julmarknaden vid Häst och hund! Mycket trevligt och V fick gå själv och hålla min hand, vi såg tomten men V vågade sig inte ända fram så vi kikade och vinkade på lite avstånd!
Efter den lilla turen där gick vi vidare till loppis på Amazon där vi kikade en stund!
För min del blev det inget shoppat på nåt av ställena, V däremot fick en enorm lastbil som han höll hårt hela vägen hem! När vi kom hem var det mestadels Fia-Fia-Fia hela eftermiddagen, inte mig emot! Med tanke på att det inte blir så ofta så umgås jag mer än gärna mycket med Grisen, speciellt när han själv visar att han vill umgås! :)
Medans jag och V lekte med lastbilen åkte Helena och jobbarkompisarna till lager157. När dom kom tillbaka åt vi mat, sen blev det lite till bus! En kopp kaffe och flera pussar senare så begav dom sig hem!

   



          

Idag har det varit tvätt-dag! Men vi har också hunnit med en tur till julmarknaden i Violengången! Inte heller idag shoppade jag nåt! Däremot spelade jag på chokladhjul och vann en 200 grams marabou! Lyllos mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback