I heart O.P.I!

De flesta som känner mig vet att jag är helt galen i nagellack och att måla naglarna i diverse olika färger! O.P.I är ett nagellack som jag är riktigt förälskad i! Priset ligger väl i klassen mellandyrt (fast jag kallar det skitdyrt), det kostar 150 kr för en flaska (vissa specialkollektioner kostar mer), och om jag hade mer pengar att spendera skulle jag troligtvis köpa väääldigt många lack! O.P.I´s färger är riktigt klara och fina med mycket pigment, dom flyter ut snyggt på nageln och dom håller!

För övrigt kan jag tala om att chokladen faktiskt inte är jätteäcklig! Den är inte den godaste jag ätit, men absolut inte äcklig heller!

Kommentarer
Postat av: ÄLIN

Tur att jag har slutat måla naglarna.. Det skulle jag uppenbarligen inte ha råd med.. :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback