Fredagsmys med knä-katten!

Idag har jag spenderat dagen med att gå fram och tillbaka till ica ett par gånger med mamma! Har också fikat med Jenny och Nellie, och så har vi gått till Birgit en sväng!
Efter det har jag advents-städat och bytt gardiner! Fint så!

Och när vi var på ica gick stängdes min mobil plötsligt av sig, och startade inte igen (batteriet är fullt). Så den är visst död! Men frukta icke, jag ska få låna en annan som kommer imorrn! Får se om jag har alla nr kvar bara!

Just nu sitter jag och slösurfar och tänkte att jag strax ska torka håret, men jag har inte hjärta att resa mig upp för Rufus (som i vanliga fall inte är så mys-sugen) har lagt sig till rätta i mitt knä och somnat!

Och i morgon kommer Systeryster och Grisen och två jobbarkompisar till Syster! Om jag ska pussa på grisen!? Typ hur mycket som helst ! ! ! Så ska vi gå på julmarknad och prylmarknad också!

Kanske bäst att torka håret då så jag kommer i säng snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback