Bra helg!

I helgen trotsade jag min förkylning och gick till Lilla P på för-förfest, sen till A på förfest och efter det till Amazon för att skaka rumpa! Så rackarns kul, och verkligen välbehövligt att komma ut och släppa loss!

I veckan ska jag ringa läkare här och ringa läkare där.. Det blir nog bra när det blir gjort, men fast jag vet att det är viktigt så tar det emot.. Jag kommer vara nöjd när jag har gjort det!

Och appropå ingenting så är det nu ett halvår sen jag slutade röka! Jag säger fuck jantelagen och skryter om hur duktig jag är och hur stolt jag är över att jag har slutat! (Det är aldrig meningen att trycka ner andra med mitt skryt, var och en gör det bästa dom kan av sina förutsättningar! Men jag klarade att sluta fast det var svårt och därför vill, får och tänker jag fortsätta vara stolt!)


Kommentarer
Postat av: MaryCaroline

Klart som tusan att man får skryta! ;) Grattis säger jag! :)



Hur var det på Amazon då? Mycket folk? Utspökningar? :D

Postat av: ÄLIN

Du är ju grym! Jag kommer ju som sagt och hämtar tillbaka soffan på stört om du fuskar, vilket jag litar på att du inte gör!

2011-11-09 @ 07:47:17
URL: http://kattenmusentiotusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback