Världens härligaste helg!

Det har jag i alla fall haft!
I fredags drog jag och Chrissie till Norrköping för att kolla på Nifters på NKPGfestival! Grymma var dom! Vi stannade ett par timmar efter att dom hade spelat också och minglade omkring och lyssnade på musik!
Igår var det uppstigning tidigt, så tog jag och mamma tåget till Sthlm och grisfamiljen! Vincent har varit lite febrig, så vi ville inte ta med honom till centrum, men vi tjejor gick i alla fall och shoppade! Så har vi busat och gosat, haft matkrig, skrattat och busat mer! Imorse fick vi sovmorgon, Vincent vaknade inte förren strax innan halv 9, då låg han i mitt knä och åt "lälä" och gosade, så fotsatte vi gosa till playhouse disney, huuur härligt som helst!
Tog tåg hem igen vid halv 1, sen dess har jag mest tagit det lugnt.. Och så varit ute på en rask, skön promenad med Petra! Min träningsmotivation börjar vakna igen, den triggas av olika saker, och nu jäklar!

Äh, nu blir det yogurt, macka och medicin, mästarnas mästare och sen dusch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback