Sämst på att uppdatera..

Eller kanske inte sämst, det finns ju dom som uppdaterar mindre än mig faktiskt!

Helgen har varit kul! I fredags tvättade jag sista fönstret hos Birgit, sen mötte jag upp Chrissie och hämtade biljetter och handlade lite.. Plötsligt bestämde vi att vi behövde göra nåt kul, så det blev lite spontant öldrickande och sen utgång på ama för att svänga på benen lite till Date! Det var dåligt drag på ama måste jag säga, kanske max 50 pers där, men vårat lilla gäng hade garanterat roligast!
Igår var jag seg, och hade ont i magen heeela dagen, så det fick bli att kika på esc hos mamma! En 3e plats var ju inte illa alls! Låten som vann tyckte jag var ganska intetsägande, men jag gillade Irlands och Englands bidrag!

Ikväll blir det hockey på tv! Innan dess ska det handlas lite, dammas lite och slappas lite!
Hoppas ni har haft en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback