Så flög den här helgen förbi!

I går gick jag, mammsen och Petra på bakluckeloppis! Jag fyndade ingenting alls, men vi träffade Älin och Ebba, och det är alltid trevligt! Sen tog vi en fika hos Petra, och när vi kom hem kom Cina och fikade! Sen skypeade jag lite med Vincent, resten av Lördagen var väldigt stillsam! Champix-dosen ökades i går, från 0,5 mg morgon och kväll till 1 mg morgon och kväll, en biverkning av tabletterna kan vara illamående och det märkte jag tydligt i går kväll! Det kändes som att jag skulle kräkas upp allt jag nånsin ätit ungefär! I övrigt känner jag mig lite dåsig och seg till och från, men det är ungefär det jag märker.. Ja och sen att jag röker mindre såklart! Jag känner mig inte alls röksugen på samma sätt, och röker mindre och mindre! Ibland när jag tänder en cigg så släcker jag den lika fort för jag kommer på att jag inte är sugen, bara uttråkad.. Ikväll har varenda bloss smakat så jäkla äckligt så jag vill inte röka heller!

Snart är det helg, yeeei! På fredag ska jag åka till Norrköping med Chrissie, wiiiiiiie! Sen på Lördag morgon tar jag och mammsen tåget till Sthlm för att hälsa på Systerysters grisfamilj! Där ska vi shoppa lite, äta gott, dricka gott och spela yatzy! Och busa och gosa med grisen såklart, så ska jag sniffa på hans morgonvarma svettiga nacke, mmm! Jag längtar! Kommer hem på Söndag em/kväll igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback