Guu vad tråkig!

Mensvärk har jag, from hell som vanligt! Då blir jag lite extra gnällig! Och svullen och jäklig.. Så råkar jag ha en chipspåse nära till hands, som är frestande men som jag ändå blir äcklad av, B L Ä !

Har jag sagt att det är dags att sluta röka?? Det är det! Jag går hos en rökavvänjare på vårdcentralen som hjälper, och nu äter jag tabletter som heter champix, som jag började med i lördags! Så vitt jag hört ska de vara jäkligt bra! Skulle egentligen börjat med dem för 2 veckor sen, men pga apoteksstrul så kom inte tabletterna förren i torsdags..

Aja, nog uppdaterat, nu ska det kollas serier i sängen, så ska jag få massage för att slippa den värsta värken i ryggen pga mens! Sköönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback