Fy för den!

Hur många av er är från Flen? Hur många av er missade nyheten om rånet mot handelsbanken igår? Fy så hemskt! Nyheter på både internet och tv följdes av mig igår! Jag är så oerhört lycklig att jag inte var uppe på stan igår förmiddag, och jag lider med alla de människorna som blev vittne till händelsen, och de stackars människorna som jobbade på banken, och givetvis poliserna som blev beskjutna!
Idag har jag inte följt så mycket nyheter, har varit och gjort prov på dagen och så har jag liksom inte riktigt orkat uppdatera mig på allt sen igår, jag ska ta mig en kik runt på internet senare.. Jag har i alla fall sett att rånarna fortfarande är på fri fot, och sen har jag sett en jäkla massa kommentarer om rånet.. Det är så mycket kritik och skitsnack om de poliser som faktiskt gjorde sitt bästa och gjorde sitt jobb! En del människor verkar tro att det är väl "bara att" följa efter rånarna, skjuta sönder flyktbilens däck, skjuta rånarna med mera! Men de får och kan ju inte agera hur som helst när rånarna skjuter vilt med automatvapen! Fy för folk som gnäller, de borde i stället vara glada att det gick så bra som det gick, och att ingen blev skadad (fysiskt i alla fall), tack och lov!
Vad är mest värt, pengar eller liv?

Klockan 8 ska jag ut och gå en sväng med Petra! Det blir skönt, jag är seg i kroppen (mens, behöver inte förklaras mer), men det kanske släpper lite av promenad! Jag håller en tumme!

Kommentarer
Postat av: Nea

Håller helt med dig, pengisen gjorde allt i sin makt, och de där rånarna visste nog va de gjorde, hade stenkoll på vägar de kunde köra o som du skriver, vad är mer värt-pengar el liv.

Du kan väl höra av dig, kram

2011-05-21 @ 09:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback