Vill ha/behöver!

Dagens briljanta citat av mig:
"Det vore lättare att inte få några pengar alls, för då behöver jag inte prioritera bort nåt, för då kan jag inte köpa nåt alls!"

Jag behöööver handla vissa saker, typ ny vårjacka (åh, jag har hittat en fin för 299 kr på hm) och nya skor som inte läcker in vatten.. Och om jag tänkte försöka ge mig på det där med att jogga (vilket jag egentligen faktiskt är lite sugen på att ta tag i på allvar, men inte har hitat motivationen till) så behöver jag nya skor till det också! Dom "gamla" (som var använda typ 3 ggr) övertog Petra för dom funkade inte bra för mina fötter.. Nu har jag hittat
ett par som jag verkligen är sugen på, men dom betyder också att jag måste välja bort nåt annat.. Gaah! Jag vet i alla fall att jag måste prioritera att ha pengar att ha kul för på kryssningen som jag ska på med tjejorna, men det är en prioritering som jag gärna gör! Världens bästa tjejor!!

Nu är det slutfunderat för ikväll!

Kommentarer
Postat av: ÄLIN

Hörru! Du kan väl ha din bruna skinnjacka!?

Jag vet nog ingen som köper jackor lika ofta som du..... :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback