Pluggplugg!

Guu vad duktig jag är! Jag har redan skickat in två uppgifter, och ligger bra till i tidsplanering! Hittills känns det ganska bra faktiskt! Uppgifterna känns egentligen inte alls jättesvåra, men det kanske kommer så jag ska nog inte ropa hej!

Imorrn fyller min kära mor år! Då kommer i alla fall några över på lite tårta! På lördag kommer systeryster med familj och gammelmoster på besök, och kanske några till, det blir kul! Förutom det ska jag plugga lite i helgen också! Nästa vecka måste jag lägga upp bra plugg-planering, för då kommer jag verkligen inte ha tid att plugga alls under helgen!

Nu ska jag i alla fall äta nåt (choklad), sen blir det sova!

Kommentarer
Postat av: Nea

Du kan väl lura med dig din syster o åka över till mig, Mirjam har nu två lösa tänder.

2011-03-18 @ 08:26:10
Postat av: ÄLIN

Ordning och reda! :) Hoppas ni hade en fin kalas-dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback