Mack/lack?

Det skulle naturligtvis stå favvis-lack i föregående inlägg, men tangentbordet på min mobil och jag är inte alldeles sams när det går fort!

Jag är lite trött och sliten, tampas med förkylning och så håller en tand på att komma upp nu igen! Men det går nog över det också så småning om!
Kryssningen med tjejorna var riktigt kul! Vi pratade om allt mellan himmel och jord, drack drinkar i puben, och så shoppades det i taxfreen (givetvis åt och sov vi också)! Bilder kommer, jag måste minska dom först! Det borde hinnas med nån dag framöver!
Nu måste jag sätta mig och skriva in och skicka iväg en inlämningsuppgift! Imorrn måste jag skriva på en annan uppgift, likaså på fredag! Gå till skolan ska jag också! Plugg plugg plugg, men det är så det är, jag klagar inte!

Vad har ni för er?
Kram & hej!

Kommentarer
Postat av: Nea

Kul med kryssning vill också! va ja har för mig? jo, oxå dunderförkyld,mitt i en flytt o bara strul med den, får inte nycklar förrän imorgon kl 12, o jag ska va ur min lgh också imorgon kl 12, ska försöka städa så mycke som ja orkar o hinner idag. M har tre lösa tänder som hon vickar på varje dag, S börjat praktik två dar i veckan, dessutom börjat på ny medicin som är stora biverkningar på så måste på regelbundnda kontroller. Nej, jag vill inte klaga heller, har ju själv förvållat flytten, blir ju bra när allt är klart o man är på plats. Vore kul om du kom in nån helg,fika,bowla ja el bara va. Lycka till med plugget, det fixar du!

2011-03-31 @ 08:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback