Lite av allt!

Jag är igång med pluggandet nu ja! Än så länge dessvärre utan studiebidrag.. Jag behöver köpa böcker, HUUUA mig vad det är dyrt! Två ämnen körde jag igång igår, och ett tredje ska jag till ikväll och hämta uppgifter! Har pluggat lite på dagen idag!

Jag har läst bloggar idag också, och är med i två tävlingar! En hos
KanDee och en hos Smäm! Kan verkligen rekommendera deras bloggar, jag läser och blir inspirerad i deras bloggar varje dag! Vilka otroliga talanger det finns där ute i skiss/illustrations världen!

Dessutom har jag hunnit slänga ihop en kladdkaka som står i ugnen, det var inte igår jag bakade kladdkaka! Hoppas den blir ätbar! Den (eller alltså en bit av den, inte hela) tänker jag avnjuta i solen på balkongen sen! Mm-mmm!

Kommentarer
Postat av: ÄLIN

KUL att det fixade sig! Ja det är fan skitdyrt med studielitteratur! Kolla på tradera om du kan hitta begagnade böcker.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback