Letś do blogginlägg!

Som många av er säkert redan vet så är jag i Sthlm för tillfället! Jag kom hit i Lördags, sen dess har jag hunnit med ett glas vin och lite umgänge, lite korta promenader, en natts kräksjuka (i måndags natt, mår lite bättre men tar det fortfarande lugnt med magen), och bus med Vincent! Idag har vi gått lite längre promenad, och så har vi gungat! Jag är sugen på att knalla upp till centrum nån dag och kolla läget bara, imorrn kanske??



Nu tänkte jag köra lite frågestund, svara med en kommentar! :)

1. Hur gammal är du?
2. Bloggar du? (lämna gärna adressen!)
3. Har vi träffats i verkliga livet?
4. Hur länge har du läst min blogg?
5. Minns du hur du hittade hit?
6. Vilken kategori i bloggvärlden läser du helst?
7. Hur många bloggar läser du dagligen? (tipsa gärna om några favoriter)
8. Vilka blogginlägg som jag publicerar uppskattar du mest?
9. Vad skulle du vilja att jag bloggade mer om?

Kommentarer
Postat av: Helena- Mamma till Vincent

1. 24 år

2. Läs ovan

3. Ja, vore väl konstigt annars haha.

4. Jisses, hundra år?

5. Det va oxå en bra fråga.

6. Mamma-barn/gravid bloggar är ju så klart ett stort intresse nu. Men läser minst lika många vardagsbloggar.

7. 20 ca varje dag, flera ggr om dagen.

8. Hm... gillar när vi får se bilder, på allt!

9. Lite mer om dig själv kanske?

Postat av: ÄLIN

1. 25

2. Ja, se länken.

3. Såklart.

4. Vet inte... Länge

5. Fick väl adressen av dig, eller om det var länkat på nån facebook eller nåt sånt...

6. Vardagsbloggar hos folk jag känner och "nästan känner"

7. 10 kanske? Mest besökta av mig är nog vi3motvarlden.blogg.se och den här.

8. Allt som handlar om det jag missar för att jag är så dålig på att höra av mig.

9. Vet inte... MEN du måste blogga om kryssningen sen. Med rikligt med bilder!

2011-03-10 @ 13:31:55
URL: http://kattenmusentiotusen.blogg.se/
Postat av: Nea

1. nja 25?

2. ja

3. typ

4. sen länge..

5. du gav mig adressen?

6. inredning, mat, lite mode o föräldrabloggar

7. vet ej, ca 5 st kanske, ibland fler ibland mindre

8. när du växer o gör upp mål

9. ja kanske bilder på dina teckningar, mode o lite mer jävlaranamma

2011-03-11 @ 08:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback