Lååång dag!

Men en rolig dag! Idag har jag inte hunnit med att plugga alls, men det gör inget, för uppgiften som jag har kvar ska jag sitta med hela Söndag, mellan svängarna i tvättstugan! För imorrn lär plugg vara det sista jag tänker på, om jag inte läser lite på förmiddagen då!

Nästa helg är det kryssning med tjejorna som gäller, idag har jag kikat lite på ungefär vad som finns i taxfreen, ska nog lyxa till det och unna mig nåt riktigt fint! Vad det blir visar sig, det beror väl på vad som finns! Framför allt ska jag lyxa till det och ha riktigt riktigt roligt, trotts att jag är lite smånervös så är jag övertygad om att allt går bra när jag är med världens bästa tjejor!

Efter den här långa dagen är jag tlöööött! Jag funderar på om jag ska ta mig en dusch och sen stoppa ner mig i sängen.. Det låter ju som en bra idé!

Kommentarer
Postat av: ÄLIN

Det kommer bli aproligt!!! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback