Hej pengar, hejdå pengar!

Idag har jag i alla fall tagit ett steg mot min dröm om hur min lägenhet ska bli efter renoveringen! Jag köpte två superstora fina fredskallor att ha i fönstret! När jag kom hem och skulle sätta dom i mina jättefina turkosa krukor som jag har upptäckte jag att krukorna var alldeles för små, attans! Så jag gick och köpte två stora vita krukor också! Jaja, vad är pengar om hundra år!? Haha!

För övrigt har jag mensvärk och snornäsa, men jag har haft en bra dag, och här går spotify på hög volym med pepp-musik så jag känner att livet rullar på ändå! True blood marathon har jag satt igång här hemma också, ska se alla tre säsonger! Tv dröjer ju alldeles för länge och jag är less på att vänta!

Nu ska jag hämta vatten och sen köra igång TB!
På återseende en annan dag!

Kommentarer
Postat av: Nea

De turkosa du fick av mig?Synd de var för små.. Men man kan ju använda krukor till annat,pennor, småpyttlar, köksredskap mm. När kommer du o spelar bowling igen? Kram

2011-03-25 @ 06:37:35
Postat av: ÄLIN

Lägg dig och sov så du är kry på söndag! Jag vill inte ha några baciller... Jag sov konstant i över ett dygn typ, men nu är jag piggare igen! Kan stå upp utan att vingla iaf, det är ju alltid något! :) Kul med nya blomster!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback