Bilder var det ja...

Det borde jag verkligen blogga oftare! Jag har massor massor bilder att visa egentligen, men jag måste förminska dom innan jag kan lägga upp dom här, annars tar det så fruktansvärt lång tid att ladda dom.. Jag ska verkligen ta tag i det där nån dag när jag kommit hem! Hemåkning blir det för övrigt tidigare än planerat, närmare bestämt redan imorrn! Jag har fått svar från csn och måste hem och gå till syo och ta reda på vad det innebär, kanske kan jag äntligen få börja plugga ordentligt!?

Idag har vi traskat till ÖBś och sen till Vällingby Centrum! Jag hade inget mål att handla nåt, men Topshop hade värsta rean, så det blev två linnen shoppade, ett till mig och ett till syster, till rejält billigt pris! Ordinarie pris var 499 kr styck, rea-priset var på 150 kr, men sen var det två till priset av en också! I love rea! Kanske blir det en liten tur inne i city imorrn innan tåget går hem också, det kan ju vara mysigt!

Nu ska jag mysa mig framför tvń!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback