Baby-lycka!

Idag går världens största GRATTIS till min vän Thessan (och hennes kille såklart) som har fått en liten Liam! När jag fick mms:et på dagen blev jag så glad att tårarna sprutade (som de gjort varje gång en vän fått barn, jag är så blödig)! Han är såå fin!

Idag har jag pluggat och skickat in uppgifter, imorrn är det skolbesök och mera plugg som gäller! Någon dag i helgen ska jag leka med Petra, vi ska leka med nytt smink och fotografera, kul kul kuul!
Nu sitter jag och häller i mig en kopp kaffe och surfar runt lite för att försöka hitta någon fin klänning! Jag har en klänning på väg till min syster som hon beställt åt mig, men jag vill ha någon annan! Det är en spännande jakt, än har jag inte hittat nån som faller mig i smaken (eller jo, massor har jag hittat, men inte till det ändamålet jag ska ha den till)! Marigt det där!

Kommentarer
Postat av: Helena- Mamma till Vincent

Säger som jag sa till mamma. Kolla http://bonprix.se de har fina klänningar till billigt pris. Om den bara ska användas till de ändamålet (samma som mig antar jag) så är det ett bra ställe att kolla. Hälsa och gratulera till lilla Liam och önska dom allt gott!

2011-03-31 @ 23:38:59
URL: http://helenan87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback