Åh lägenheten!

Jag har länge haft en vision om hur jag vill göra om i min lägenhet, men har inte känt att jag vill köpa nåt eller göra om nåt när lägenheten ser ut som den gör.. Men jag har fått reda på att jag kommer få renoverat! Jag vet inte exakt när det blir, men inom en snar framtid! Som jag längtar, jag vet precis vad jag vill ha för tapeter och färger! Och så småning om ska jag börja köpa småsaker, som nya gardiner och matta och så! Skulle behöva lite stora saker också, men det får bli en sak i taget helt enkelt! Jag längtar efter den ljusa, enkla, öppna lägenheten som jag föreställt mig att min skulle kunna vara! När jag blir nöjd med mitt hem ska jag bjuda över tjejorna på vinkväll för att fira! :)

Kommentarer
Postat av: MaryCaroline

Härligt! Hyresvärdar som alltid väntar in i det längsta med att renovera!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback