Här kommer en blogg!

Eeh, jag har glömt att hålla koll på det där med rökningen! Rökstopp 24e maj borde alltså innebära 3 rökfria veckor på tisdag!? Hejja hejja! Dock ska jag ringa vårdcentralen på måndag om medicinen, som jag mår riktigt illa av och har lessnat rejält på! Men det kan ju kanske vara bra att ta den ett par veckor till ändå.. Egentligen ska den tas i tre (jäkla) månader, men jag vet inte om jag orkar det med tanke på illamåendet.. Har dessutom minskat (på eget initiativ) från två tabletter om dagen till bara en, får väl kolla på måndag om det är en dålig idé..

Jag och lilla P är igång och springer som tokar! Guu vad hurtiga vi är! Tror att jag lagt på mig lite iom sluta-rökandet, så det ska jag försöka få bort! Synd bara att det är så ofantligt svårt att hålla fingrarna borta från godis, snacks och sött skit! Måste måste måste låta bli, inte mest för vikten iofs, utan för att min mage tar stryk av det!

Det var det jag hade att dela med mig av för nu!
Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: ÄLIN

HA! Någon gång måste det få vara min tur att glänsa lite i luffsen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback