En utmaning!

Jag blev utmanad av systeryster!

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: Nepp..
Fått ditt hjärta krossat: Nej inte det heller! 
Träffat någon som förändrat ditt liv: Kanske, jag påverkas av olika människor hela tiden..
Fått reda på att någon har pratat om dig: Nja, eller säkert, det händer väl då och då, tror inte ens att jag tänker på det.. 
Kysst en kompis: Eh?

BLANDAT:
Vill du ändra ditt namn: Nej, jag är nöjd med mitt..
Vad gjorde du under din förra födelsedag: På själva födelsedagen fikade jag med familj och vänner.
Vilken tid vaknade du idag: Första gången 07.30.
Vad gjorde du igår runt midnatt: Jag  hade nog somnat då.
Någonting som du längtar till: Munkeeeen, och tills det blir sommar på riktigt!
Senaste gången du träffade din pappa: Minns inte riktigt, nån snabbis nån gång för ett par månader sen, men en längre stund vet jag inte.. =/
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Ha pluggat klart så jag kan jobba med det jag faktiskt vill jobba med.
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Haha ja, Jensa juu! :D
Vad gör dig irriterad just nu: Säkert massa småsaker som egentligen inte är värt att irritera mig på!
Långt eller kort: Beror på vad det gäller.
Vad gillar du gällande dig själv: Mitt självförtroende, att jag vet vem jag är och vad jag vill.

DIN FÖRSTA:
Operation:
 Mitt högra öga när jag var.. 4..? 
Piercing: Naveln, om inte öronen gills.
Tatuering: Har ingen än.
Bästa vän: Ehm.. Våra grannar Johanna och Sari tror jag..
Sport: Fotboll.
Husdjur: En zebrafink.
Vaccination du minns: Kan inte minnas nån direkt, stelkrampssprutan nån gång i skolan då!
Förälskelse: Oj.. Måste varit Rikard i dagis, haha! 
Alkohol du drack: Öl om jag inte minns fel..

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: Gaah, beror väl på killen.. Läppar då!
Kramar eller pussar: Kraaaaaaamaaaaar!
Kortare eller längre: Vaddå? Hans längd i förhållande till mig? Spelar ingen som helst roll! 
Romantisk eller spontan: Romantisk och spontan!
Tatueringar eller piercingar: Tatueringar, piercingar, absolut!

Jag passar utmaningen vidare till Älin dåå!


Kommentarer
Postat av: MaryCaroline

Oh, måste varit läskigt att operera ögat som 4-åring :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback