Det här handlar om mig!

Jag heter Ingrid Sofia Margareta, men kallas ibland för Torsten.
Jag är för tillfället Tjugofem år.
Jag är duktig på att rita (när humöret och tålamodet finns), och massa annat.
Jag tycker inte om när popcornkärnor fastnar i tänderna.
Jag är jättedålig på att låta bli att äta godis.
Jag läser ingenting just nu (bortsett från allt som har med plugg att göra), men jag borde läsa Kat Von D´s senaste, samt Nikki Sixx senaste som ligger olästa på hyllan!
Jag gillar att åka raggis.
Jag sjunger ofta med i alla sånger jag hör, på tv, i affärer, i bilen. Överallt.
Jag älskar min stora fina familj, världens bästa Gris och mina helt fantastiska vänner.
Jag önskar att jag tog mig ork att dra ut och springa och träna mer.
Jag är inte speciellt bra på att erkänna att jag tar på mig mer saker än jag klarar ibland.
Jag pratar mycket.
Jag tycker om Grisens pussar och kramar, hur hans varma nacke luktar på morgonen och hans leende och skratt.
Jag är beroende av KAFFE.
Jag har på mig en beige topp från HM och baggy jeans från HM. (Mycket HM idag tydligen!)
Jag dricker mängder av mjölk. Och kaffe!
Jag lyssnar på jättemassor olika musik helt beroende på humör.
Jag blir arg när jag misslyckas med saker som jag anser att jag borde klara.
Jag är rädd för spindlar.
Jag kan inte förstå hur världen kan vara full av så mycket hemskheter.
Jag är pinsamt dålig på att motivera mig till att plugga just nu!
Jag är uppväxt i Hälleforsnäs, född i Norrköping och har nu hamnat i Flen.
Jag har alldeles för mycket kläder men aldrig nåt att ha på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback