Sweet baby jeeves!

I Torsags hade jag tråkigt, jag messade Chrissie och berättade att Illfigure spelade på Hugos i Norrköping på kvällen.. Så dit åkte vi! Vi satt på uteserveringen och drack gott och lyssnade på bra musik som Johan (från Nifters) spelade, lyssnade på Rock n' Roll Allstars och Illfigure innan vi begav oss hemåt igen! Så sjuuukt skön kväll med skitsnack, skratt och sånt som behövs ibland!

Igår skulle jag och Chrissie kolla igenom bilder på min externa hårddisk och ta ett glas vin! Vi fixade varma mackor och tog en öl, och höll på att somna vid bordet, så 22 bestämde vi oss för att sova.. Men sen ringde det och vi vaknade till, iförda pyjamas tog vi ett glas vin och tokskrattade åt damnyouautocorrect! Sweet baby jeeves (jesus) vad kul! Tröttnade igår på att vissa verkar tro att jag vill ha fullt av muppar, gamla misstag och idioter kvar i mitt liv, det vill jag inte! Så förhoppningsvis är en sån person borta ur mitt liv för gott nu!

Idag har vi varit inne på malmis och knallat runt i värmen bland allt folk! Jag köpte en ring till min piercing i tragus, inget mer! Duktig jaag då! Jag hade ingen lust att kolla på nåt annat i alla fall, så jag gick mycket med Jennys lilla Nellie! Myyys!

Nu är jag seeg, ska nog kika tv en stund tills jag somnar!
Gonatt då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback