Det här kanske ska bli en tjockisblogg!

Hejja mig, två blogginlägg (hittills) samma vecka! Jag kanske vaknar till liv här på bloggen snart!?

Här händer det inte mycket, har betalat räkningar idag, och konstaterat att jag kanske kan leva lite den här månaden också! Det var ju tur, för på Lördag ska jag åka på marknad, och på Söndag fyller världens bästa Älin år!

Jag har varit rökfri i över två månader nu! Så jävla bra gjort! Det som är mindre bra gjort är småätandet jag håller på med! Jag har gått upp ett par centimeter här och där (kan jag tydligt se i spegeln), vågen vågar jag absolut inte ställa mig på! Nu är frågan vad jag ska göra åt det!? Ska jag hetsbanta och tokträna och blogga om det? Ska jag testa nån rolig spännande diet? Eller vaddå? Till att börja med så blir det bara riktig mat, inget mer socker, och massa massa motion! Så får jag se vart det leder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback