Uppfriskande dag!

Jag hade en dålig dag igår, så idag var det dags att ta tag i mig själv för att idag skulle bli bättre! Startade dagen med lite mer än en timmes powerwalk med Petra strax efter 8! Det var halt men så jäkla uppfriskande och härligt, och under promenaden började solen sakta lysa bakom trädtopparna! Jag längtar efter vår och värme! Eller i alla fall efter att det ska sluta ligga ett tjockt lager av is på marken!

Nu under eftermiddagen har jag ordnat några bilder! Första prioritering var att fixa alla bilderna från VVV! Nu är det klart och dom finns att beskåda på Fejjan (det är alldeles för många för att lägga upp här)! Resterande bilder får jag ta lite när jag har tid!

Nu är det dags att börja med mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback