Storstädnings-Söndag!

Idag drog jag spontant igång en rejäl storstädning! Jäklar vad det behövdes! Jag vet inte om jag nånsin kommer känna mig klar, jag hittar ju alltid nåt mer som behöver städas lite (trotts att jag bara bor på 29,5 kvm) ! ! Paralellt med det har jag kört 4 maskiner tvätt också! Jag är inte helt klar i lägenheten, det är lite småfix kvar men det ska jag fixa imorrn! För vid halv 8 tröttnade jag och hoppade in i duschen och sen kollade jag på Solsidan! Nu sitter jag och datorn i sängen och kollar på Time Out!

Snart är det Lördag! Då blir det äntligen en sväng till Råcksta för att gå på barnkalas! Äntligen får jag träffa Systeryster och Grisen, jag saknar dom! I Fredags fyllde Grisen 1 år, ETT ÅR! Herremin je vad tiden har gått! Jag minns det som att det vore igår!

Kommentarer
Postat av: Helena- Mamma till Vincent

Ja herre jisses, 1 år.... sjukt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback